Fails videos

Funny videos

Loading player...

2018 Chevrolet Camaro ZL1 Review (The ALMOST PERFECT Car)

Published on Nov 12, 2017 1,391,043 views

My review of the 2018 Chevrolet Camaro ZL1 coming from a Hellcat owner who also owned an SS 1LE Camaro!

Car Cleaning Discounts:
Save 15% on your Adams Polishes order with the code "RPPRODUCTIONS"
http://adamspolishes.com/

Dash Cam Discounts:
Save $15 on orders over $250 from BlackBoxMyCar with the code "RP Production" at checkout via the link: http://www.blackboxmycar.com/?aff=8

Car Tints Discounts:
Save 15% on your Luxe Auto Concepts order with the code “RP_Productions” via the link:
https://luxe-auto-concepts.myshopify....

T-Shirt Discounts:
Save 10% on your BecauseRaceCarStore T-Shirt order with the code “RP Productions”
https://becauseracecarstore.com/

Follow me on Snapchat at: RP_Productions
Follow me on Instagram at: https://www.instagram.com/rp_producti...
Follow me on Facebook at: https://www.facebook.com/RPProductionss/

Comments
  • JoyCon Nation
    JoyCon Nation Год назад This is the all time best car ever but I found ONE thing wrong with this car.... I don't have one🤗
  • BoB Sling
    BoB Sling 3 недели назад @Eric Douglas WGAF where the a/c vents are!? They're adjustable you dipshit! Lol while sitting in a car, how can you NOT have cold air blowing on you if the a/c is on?? Isn't that the point of having air conditioning? Awwe, poor wittle Eric might get a cold hand 😂🤣😭
  • J2 J
    J2 J 1 месяц назад God Damn It I might have to buy one Iam not a Chevy fan It hurts to say But of all3 Stang chally and this I think I'll take this And the dealer near me just got a brand new 19 in the black like this one in the vid
  • ace 1
    ace 1 2 месяца назад (изменено) This car is better than the current c7 corvette all models except zr1 of course even z06 is beat by this car. Did GM finally fixed the overheating z06?
  • Austin Powers
    Austin Powers 4 месяца назад As someone who fell for the hype of the GT-350 and eventually bought one, I can tell you that the ZL1 is hands down better than any Mustang, and I wouldn't even waste my time with any brick from FCA.
  • t d
    t d 5 месяцев назад @Eric Douglas They are adjustable. Doesn't blow in your face unless you want it to you idiot
  • Chank241420
    Chank241420 5 месяцев назад I'll take 3.
  • Sublime_ 392
    Sublime_ 392 5 месяцев назад It's a 4 door
  • Silenttruth47
    Silenttruth47 6 месяцев назад that'll be something wrong with you. not the car lol
  • K24 Accord
    K24 Accord 7 месяцев назад JoyCon Nation YET
  • Hey its Sam
    Hey its Sam 9 месяцев назад Theres something wrong with you not the car if you dont have one
  • Charlie
    Charlie 9 месяцев назад HA
  • TheTyphoon365
    TheTyphoon365 10 месяцев назад thats your prob not the cars :P
  • Miro Benavides
    Miro Benavides 11 месяцев назад JoyCon Nation what is it
  • Shameka Smith
    Shameka Smith 11 месяцев назад JoyCon Nation 🤣🤣
  • empty happily
    empty happily 11 месяцев назад JoyCon Nation can't relate
  • James Crain
    James Crain Год назад JoyCon Nation that means something's wrong with you not the car😂
  • JoyCon Nation
    JoyCon Nation Год назад bbigrocker1 hopefully
  • Eric Douglas
    Eric Douglas Год назад The middle A/C vents are placed in a very stupid spot, who wants cold or hot air blow on them while they are shifting gears?
  • Blaine Renn
    Blaine Renn Год назад Right
  • bbigrocker1
    bbigrocker1 Год назад @SuperCactusBro Games when hear one of these cars, it's like a flying saucer, YOU HAVE TO LOOK!
  • SuperCactus Cooper
    SuperCactus Cooper Год назад When he is driving someone in a different car rolls down the window and takes a picture
  • bbigrocker1
    bbigrocker1 Год назад @Meme Gamer What are you waiting for?? I know that there is one somewhere with your name on it.
  • Oof Nibbingson Jagologogogog
    Oof Nibbingson Jagologogogog Год назад Odd Flaming Creature the price is good for a car like this
  • Kinggg Ezekiel
    Kinggg Ezekiel Год назад Meme Gamer except for the price
  • Ed J
    Ed J Год назад Lmaooo at like 5:15 car flew by getting a picture real quick
  • J Dub
    J Dub 1 месяц назад Obese M4 😂😂😂
  • BamaBoynCali
    BamaBoynCali 1 месяц назад lmfao
  • Jabneel sanchez
    Jabneel sanchez 6 месяцев назад LOL
  • Eli
    Eli 9 месяцев назад Same, caught that too lmao
  • Jeremiah Rhodes
    Jeremiah Rhodes 9 месяцев назад (изменено) Oh shit 😄
  • silver
    silver Год назад nice catch
  • austen evans
    austen evans Год назад Edwar J damnit, I came down here to comment that
  • DISTRUCTIC Every-day
    DISTRUCTIC Every-day Год назад i paused and scrolled down cause i knew someone would post this comment🤣🤣😂
  • ducktorque
    ducktorque Год назад hahaha I noticed that too, I imagine that he either thought it was a Hennessy Exorcist, or he knew RP. I'm gonna lean towards him knowing Riley more, he's got a lot of fans over there in Houston
  • Noir Speed
    Noir Speed Год назад hahaha I saw that too. Had to rewind again. Always awesome to see people recognize a nice car.
  • Trenton Wilfert
    Trenton Wilfert Год назад Me too😂
  • braden_hegemier
    braden_hegemier Год назад Kyrie Curving I saw that and went to see if anyone saw it...
  • StellarBlue1
    StellarBlue1 Год назад I AM an older man, born in the USA in the1950s. My first car was a 1958 Chevrolet Impale, convertible. It had the 283 V8. So, I was in love with Chevrolets and owned more than a couple in my day. The love affair ended when American cars became shoddy, over-smog controlled pieces of s%&t. Well, I am happy to say that cars such as this new Camaro and the Corvette is rekindling my feeling for Chevrolet. It is about time, Chevrolet!
  • Kieran Casey
    Kieran Casey 6 дней назад StellarBlue1 it’s funny iv seen this same comment more or less on lots of Camaro video...umm it’s like someone is changing a few details about a old man having a camaro them camaro went to shit now they are great again weird
  • BaconKFilms
    BaconKFilms 3 недели назад Scott Golimowski whoa there
  • Scott Golimowski
    Scott Golimowski 3 недели назад So recalls before the car even leaves the lot makes you tingle?? Cars that have the same engine as 6 other vehicles impress you??
  • BaconKFilms
    BaconKFilms 3 месяца назад I swear every person I see driving a newer corvette is a middle aged man
  • One Nation Under God
    One Nation Under God Год назад Lord Vader, your car has arrived.
  • Mr. StopMotion
    Mr. StopMotion 3 месяца назад He’d easily catch Luke Skywalker in his x-wing 😂🔥
  • Mohammed Hassouneh
    Mohammed Hassouneh 3 месяца назад Darth Vader drives a Pacer. It even looks like his helmet.
  • THE1ONE2016
    THE1ONE2016 Год назад J. Sakic ...that is freaking awesome Sakic..a badass ride
  • SRTMUSH
    SRTMUSH Год назад Ford sneaking in with an ad. Go home ford 🤣
  • Robby Wood
    Robby Wood 3 недели назад SRTMUSH Mustangs are better
  • Daniel Alvarez
    Daniel Alvarez 1 месяц назад Lmao ford shit
  • silverdart333
    silverdart333 4 месяца назад I saw a Honda add lol
  • Carlos Hernandez
    Carlos Hernandez 5 месяцев назад You just mad cuz you know the gt500 is going to smoke the demon 😂😂😂😂
  • Mayhem Mike
    Mayhem Mike 5 месяцев назад 😁
  • Cometa Soulstar
    Cometa Soulstar 8 месяцев назад lol
  • Jeph Gaming
    Jeph Gaming 9 месяцев назад The other video you made is 8 things i hate about chev camaro but then younmade a another video that chev camaro is alomost the best car i think you changed your mind
  • Guivensthecar guy
    Guivensthecar guy 9 месяцев назад 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Guivensthecar guy
    Guivensthecar guy 9 месяцев назад 😂😂😂😂😂😂
  • Nocean
    Nocean 10 месяцев назад Mike Gee " Fall apart On Racing Day"...( former mustang victim- NEVER again...) You get a lemon and now Ford in general is shit? LOL
  • One Wakandan Boi
    One Wakandan Boi Год назад Ford = Fix or repair daily
  • convex
    convex Год назад Mike Gee you had a new mustang and it broke? What happened
  • Taji Eggleston
    Taji Eggleston Год назад Alekk Wolf I did. I’m weak bruh
  • Taji Eggleston
    Taji Eggleston Год назад C.J Sibert bruh 🤭💀
  • Kidboy A.G.
    Kidboy A.G. Год назад Barış Can Öztaş Actually the Mustang's interior is shit
  • Aman Chase
    Aman Chase Год назад SRTMUSH u Haag on your face your piece of 💩.becoss I’m mad.
  • Drew Seedot
    Drew Seedot Год назад SRTMUSH 500th like
  • Barış Can Öztaş
    Barış Can Öztaş Год назад Ford is best. Camaros interior is shit
  • james b
    james b Год назад honestly, if i was going to buy a chevrolet, i'd buy an ss sedan.
  • Mike Gee
    Mike Gee Год назад silver bullet ..clearly that has never happened....honda wet dreamers can do just that - wet the bed..and the. last time a mistang pulled a car length or more on me has been when I was stock....
  • B P
    B P Год назад C.J Sibert haha , you are a god. Teach me your ways sensei
  • C.J Sibert
    C.J Sibert Год назад 94% of all mustangs sold within the past 50 years are still on the road today, the other 6% made it home.
  • The Shield
    The Shield Год назад Chevrogay fanboy
  • B P
    B P Год назад SRTMUSH hows your car doing bro?
  • Rex Impuesto
    Rex Impuesto Год назад hahahaha. hell yeah
  • silver bullet
    silver bullet Год назад Brian V Clearly Mike Gee got gapped by a Honda and a Mustang. We know the truth is out there........😱😅 ....
  • Brian V
    Brian V Год назад Mike Gee great spelling. You clearly know from your education
  • Q B
    Q B Год назад 😂💯
  • Mike Gee
    Mike Gee Год назад SRTMUSH ....you noticed? if its not Ford its Honda every time you look at a dodge or chevy youtube vid! at 6'3" and 250 , I am not FUCKING interested in a chump ricer honda civic R or a " Fall apart On Racing Day"...( former mustang victim- NEVER again...)
  • Julian Torres
    Julian Torres Год назад Lmao 😂
  • Sinister.Shelby
    Sinister.Shelby Год назад Hey now. 🐍😀
  • Driveway Demons
    Driveway Demons Год назад Haha! I want to see that demon bro!
  • jacob fleming
    jacob fleming Год назад SRTMUSH there that they aren't mopar;)
  • lucky Rednekks
    lucky Rednekks Год назад Anyone see at 5:14 guy with his head out the window taking a picture😂😂
  • KermitDAFrog lol
    KermitDAFrog lol 7 месяцев назад Dat*
  • KermitDAFrog lol
    KermitDAFrog lol 7 месяцев назад I saw sat
  • Jonathan Burns-Tang
    Jonathan Burns-Tang 8 месяцев назад In a Tesla :P
  • Jeremiah Rhodes
    Jeremiah Rhodes 9 месяцев назад Oh shit 😄
  • TheJaded Lightworker
    TheJaded Lightworker Год назад Yes! 😂😂
  • Robert Edwards
    Robert Edwards Год назад LMAO!
  • inthestix100
    inthestix100 Год назад Yea good eye !
  • achilles
    achilles Год назад you misspelled the title. should say "the car I should've bought over the hellcat"
  • Kyubi
    Kyubi Год назад What about over the shelby 350gt?
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Plum_Crazy 1992 hood rattles and vibrates at 90mph hood latch gets corrosion first 20k, panel alignment, taillight alignment, and then there is the really strict warranty guidlines. Alot of complaints sure alot of cars have them but I couldn't find one that dosnt have panel or tailight issues.
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy nlmfao
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Scat345 lmfao
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy Basically. At this point you can either fuel the fire or extinguish it, your choice
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Scat345 lmfao oh that's how it went huh?
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy Ahaha, sure doesn't seem like it. So I made a stereotypical joke, you overthink your reply and take it as if I just insulted ever detail of your car, which is not true, I try to calm things down by explaining some aspects, you egg it on by telling me to recheck my previous comments, which have nothing implying I'm just some salty kid on the internet. I mean seriously man, chill out, just because we favor two different cars doesn't mean we have to be natural enemies. Let's just settle it at that and try to call each other friends, what do you say?
  • Plum_Crazy 1992
    Plum_Crazy 1992 Год назад aWetDrippy What problems do scat packs have?
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Plum_Crazy 1992 I'm truly jealous of that plum crazy color absolutely perfect also that blue is right up my alley. Dodge has the best car colors
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Scat345 thank you you've solidified what was stated about you
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад (изменено) Plum_Crazy 1992 I was pointing out the negatives because I truly consider getting a Dodge and those were the only things that held me back from getting one they're awesome looking cars and if you get one perfect from the factory who could complain it was just me stating some of the issues with Dodge and the reasoning behind why someone might choose another brand regardless of the numbers between Chevy and Dodge some people might Overlook them and that's what I was doing when I was looking at a scatpack I didn't care that the Camaro was faster or a more sporty car but after seeing the problems with charger scat packs I couldn't risk the hassle that's all I've now referred two of my friends to leasing Chargers and Challengers and pushed both of them to upgrading and buying Hellcat and Scat packs because of what they wanted to use a car for. Hundred percent unbiased opinion in the car world but the facts are the facts and the problems that these car companies have are the problems that they have to overlook them is kind of childish, at least when it comes to bragging
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy Ever heard of stereotyping? Well, that's what I've been doing. In most cases (which include mine) it's just joking around. I did look at my earlier comments, they talked about stereotypical jokes and preference matter. Also, Chevrolet = Cheap Hopelessly Embarrassing Vehicle Runs On Luck Every Time ( Have fun with that!)
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад (изменено) Scat345 buddy I'm going to leave you alone because at this point you're just backpedaling and that is a complete contradiction to what you said earlier a couple times, clearly it was not a joke as you have biased hate towards Chevy owners. Cringy af, scroll up lmfao
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy that ain't called getting bushy tailed, that's a joke to combat a joke
  • Plum_Crazy 1992
    Plum_Crazy 1992 Год назад aWetDrippy Why talk about track times? Dodge made it clear the ACR Is the flagship. Hellcats beat Every othef sedan on track - The CTS V. Why talk negative?
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Scat345 weird because if you look at the timeline of the comments it was you who got all bushy-tailed because somebody made a joke that Riley should have got a ZL1 that's embarrassing write a paragraph all well putting your foot in your mouth
  • Ifiskgoeofoei oficjwor
    Ifiskgoeofoei oficjwor Год назад Hellcat’s are just novelty cars.
  • ducktorque
    ducktorque Год назад Ok, I said I was going to stop talking to you, but I'm already betraying myself. It's just the sight of you bashing on everyone here that has a single slight against Chevy, it's just that there's something about the product line that others don't like, and some people do. It's not like our minds are all programmed the same, we're all raised differently and through that, we gain different opinions about what we like. So please, I'm asking you to discontinue your hatred against everyone who doesn't like Chevy vehicles. Or maybe I should ask something like, pretend to be in the mopar community or something, where everyone loves each other and agrees on just about everything. That is all I have to say, and please don't get all bushy tailed about what I said, it's just something to work on, ya know?
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Mike Gee blinders are on huh? Cause that's every brands fanbase, crazy a zl1 video would bring out more chevy fans, think.
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад (изменено) Kiefer C how dare you make a playful joke about brands, boy dodge owners have thin skin.
  • ducktorque
    ducktorque Год назад Mike Gee Ha, yup. It's like telling other people what kind of drugs worked on themselves, not knowing the side effects that could happen on other people. It's all about what you're going to use the vehicle for, and what that person looks for in a certain car.
  • Mike Gee
    Mike Gee Год назад Scat345 ....plus 100! seeing more and more chevy fans acting like obnoxious mustang acolytes! like many of us- Riley's car ownership has evolved and varied. If he buys a bmw or a corvette , I would hate to see mopar guys get all bent out of shape. if anyone has been following him long enough, there was the charger r/t, the charger srt, the camaro ss 1LE, and now the hellcat. when he left the srt charger he was already contemplating a challenger, but enjoyed the camaro as well...people overlook the fact he talked about " daily driving " comfort and ease of use.
  • ducktorque
    ducktorque Год назад aWetDrippy Uh.. ok that comment right there was over thought. I was just bringing out the point that everyone who subscribed to him during the time of his ownership with the 1LE is now unsubscribing with the comment "why did you go back to Mopar I'm unsubscribing." It's just the general hot pepper attitude of the Chevy community that kinda eggs me away from any Chevy owner, because Everytime I have a talk with a hardened Chevy owner, we usually have to get people to stop the conversation, so let's just leave it at that.
  • LoXHumaN
    LoXHumaN Год назад Kiefer C 100 percent
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Jack here,here, I absolutely love the interior and but the taillights of the Mustang the sound of that 5.0 is amazing just had to go with the Camaro because of the front end and that extra horsepower. Also love the way Chargers and Challengers sound that hemis amazing and they look amazing
  • Mike Gee
    Mike Gee Год назад Kiefer C ...yeah if he was only driving 30 mins a day! ..the car is great for people 5'9 and shorter and wiegh less than 200 lbs do routine rush hour traffic in one and with the 6 spd manual and you'll understand WHY a bigger auto trans Hellcat makes sense.. most dipshits will NEVER push their cars on a track, so the " mean streets of americana" makes the racing handling moot...
  • JackSixer
    JackSixer Год назад I respect all cars.
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Kristopher Klassen I was going to get a charger and they're terrible customer service and the countless videos of people having issues with those cars pushed me away from Dodge the quality of their vehicles and the interior is atrocious that's what steered me away from Dodge not a fanboy at all but it's funny how people avoid the things that are wrong with their brand of choice clearly exposing them as the Fanboys as they spit trash at other people claiming they are fanboys ironic
  • SoggyBiscuit
    SoggyBiscuit Год назад Scat345 pretty sure you're overthinking the comment at least your saltiness points to that. You talk as if people weren't screaming at him to get a Hellcat next being very pushy to get a Hellcat next I don't get it blinders on much? Or are you just that sensitive?
  • ducktorque
    ducktorque Год назад Kristopher Klassen Yeppers
  • Hal 1000
    Hal 1000 Год назад Scat345 you've got to give them a little bit of a break, Generic Motor Crap fanboys have been pissy about subpar cars since......1920 or so
  • its ya boi v6
    its ya boi v6 Год назад Scat345 ikr
  • ducktorque
    ducktorque Год назад Kiefer C oh look, another reason why not to be in the Chevy community : pushy people who hold a grudge against dodge
  • JackSixer
    JackSixer Год назад Kiefer C he bought the hellcat for the size.
  • jrms60r
    jrms60r Год назад My thoughts exactly. I give it 6 months before he moves on to the ZL1.
  • Clanky Expert
    Clanky Expert Год назад Kiefer C lmao 😂
  • Enthused
    Enthused Год назад This car's growing on me. Especially in black.
  • Anthony5.7
    Anthony5.7 Год назад This car is a beast nothing better than a Chevrolet
  • Yvonne Rousseau
    Yvonne Rousseau 1 месяц назад The only thing that is better than a Chevrolet is everything except dodge and ford
  • AduptUniform26
    AduptUniform26 9 месяцев назад Hell ya
  • TheTyphoon365
    TheTyphoon365 10 месяцев назад lol can't even get the name right your so mad
  • Lou F
    Lou F Год назад Anthony Saucedo 😭😭
  • SRT-crazy
    SRT-crazy Год назад I agree and the ZL is defiantly track centered, and more sport car like. Its to bad that Camaro and mustang have gotten away from their muscle car roots these days, I really liked their '60,s and '70,s models. But would still take a Hemi 'Cuda or 440 Six-Pack Roadrunner over any of them. Yeah Demon is the beast that they all wish that they could have had the balls to create, and is king of the streets/strips. Another incredible fact is that Mopar rules the track as well, in 2016 it set 13 track records across the US. Now that is more than any car in automotive history, so yeah you can say that Mopar rules and is all-around king of the blacktop.
  • Ray Rocco
    Ray Rocco Год назад The ZL1 Is a Sports Car ! No Muscle ! The Dodge Demon is a True Muscle Car !!!! The 2018 Porsche 911 GT2-RS Will have 711 HP And will be the fastest 911 ever Made ! It will have all the Latest high Tech innovations as well as the latest Lightweight Components ! This Porsche will beat the C7 ZR1 !! But it will also cost more !
  • Brian Samuels
    Brian Samuels Год назад The Shield Chevys do make me happy!
  • The Shield
    The Shield Год назад Chevrogay
  • Henry Liu
    Henry Liu Год назад zr1 is fugly af.
  • Brian Samuels
    Brian Samuels Год назад (изменено) danmancino22 I beg the differ. I actually like Porsche but the ZL1 is a muscle/sports car. Two different categories and price. Porsche on the other hand competes with Corvette. So watch out for the new C7 ZR1...755HP
  • danmancino22
    danmancino22 Год назад Brian Samuels "Nothing better than a Chevy." He's right, porsche is better than a Chevy. Doesn't matter what the price is, it's just better.
  • Brian Samuels
    Brian Samuels Год назад Henry Liu and what's the price on that porsche???
  • Brian Samuels
    Brian Samuels Год назад Detroit Muscle 313 not much negative that you can say about us Chevy guys. We are still kickin' ass at drag racing tracks all across the America and the world...haha I can't say that about ya'll overpriced Mopar/Fiat boys
  • DetroitMuscle313
    DetroitMuscle313 Год назад lol i just love to roast chevy dudes, i did that all the time in my old youtube channel, i promise i won't do that in my fresh Detroit Muscle 313 channel 😊
  • Dc.s197
    Dc.s197 Год назад Detroit Muscle 313 facts!
  • Henry Liu
    Henry Liu Год назад Anthony Saucedo Porsche ;)
  • DetroitMuscle313
    DetroitMuscle313 Год назад nothing but DODGE AND FORD🤣
  • Brian Samuels
    Brian Samuels Год назад Anthony Saucedo I totally agree. Chevrolet give you straight line speed, cornering, handling and looks.
  • Pops Smith
    Pops Smith Год назад I like my Challenger but there is no denying that ZL1 is a bad ass car
  • E X
    E X Год назад Daniel Kim you are absolutely right
  • Daniel Kim
    Daniel Kim Год назад E Garcia I think that that's kind of the point of the challenger concept. It's bringing back the old style. If Chrysler kept changing it as much as they change the mustang or Camaro, I doubt it would still have its "true muscle car" characteristics. Just my thought/input
  • E X
    E X Год назад The challenger has 10 years looking exactly the same look , so outdated already
  • Daniel Kim
    Daniel Kim Год назад (изменено) Pops Smith same. A bit sad that the front end of the 6 gen looks so much meaner than the challenger. Love my car but the design of the front is so nice
  • Jason Clark
    Jason Clark Год назад when you should have bought a camaro instead of a hellcat
  • TheLe9end01
    TheLe9end01 Год назад A person taking a pic at 5:14 😂😂😂
  • OGINGOCNI
    OGINGOCNI 6 месяцев назад 😂
  • Marcus McPherson
    Marcus McPherson Год назад This guy has a Hellcat, it's saying something when the pulls he did gave him that sort of reaction. I think you should have test drove this car before you got the Hellcat.
  • RubyRed 5.Hoe!
    RubyRed 5.Hoe! Год назад In this video i show you why i bought the wrong car🤣
  • Jeremy Montemayor
    Jeremy Montemayor Год назад Not really a fan of the Camaro but this looks mean!
  • convex
    convex 10 месяцев назад @Hose A carbon fiber is plastic?? 😂
  • Hose A
    Hose A Год назад Amazing what you can go with a bunch of plastic cladding! Strip the tacky plastic and it's just another Camaro!
  • Devil’s Advocate
    Devil’s Advocate Год назад That would make you a Camaro fan.
  • Paper Man
    Paper Man Год назад I think once people get over the sometimes questionable quality of the previous generations this new gen/ZL1 will really shine. GM really responded to the Hellcat in proper style.
  • CrazyWhiteHemi
    CrazyWhiteHemi Год назад (изменено) You know it’s fast when the digital speedometer has to skip numbers
  • Nick O
    Nick O 1 месяц назад Giovanni Alvarenga Hellcat is just as fast and its digital speedometer doesn’t skip the numbers. I have one. And I’m currently thinking of getting a ZL1 also, or a GT350.
  • Newton Washinton
    Newton Washinton Год назад The 2018 Camaro ZL1 1LE is in 15 place at the Nurburgring of the fastest cars ever made regardless of price and hellcat and mustang are nowhere to be found case closed.
  • Shockwave & Soundwave
    Shockwave & Soundwave Неделю назад @Scott Golimowski ford got fucked by Chevy with +14 secs
  • Scott Golimowski
    Scott Golimowski 3 недели назад Because Ford doesn't time test their cars at the ring.
  • kaleb millus
    kaleb millus 5 месяцев назад Newton Washinton it literally ran with exotic foreign cars like Lamborghini and McLaren
  • Singh Speed
    Singh Speed Год назад Love my hellcat but damn the zl1 is sexy!
  • Filthy Fern Films
    Filthy Fern Films Год назад I bet Riley is gonna trade in the Cat for the ZL1
  • Failure Face
    Failure Face Год назад (изменено) Charger hellcat has more space
  • THE1ONE2016
    THE1ONE2016 Год назад Filthy Fern Films ...I would
  • N96ZG
    N96ZG Год назад Fast in a straight Line and dominates corners. The best Muscle car currently
  • YTSabor
    YTSabor 4 месяца назад Joe 69 i like both if only i could make the Zl1 faster or as fast as the demon it would be the best car ever
  • Joe 69
    Joe 69 4 месяца назад Still prefer Dodge demon
  • Irate Frogger
    Irate Frogger 4 месяца назад Alex Nunley Because it’s both. It’s in a different class called pony cars. They aren’t for just straight lines. The only muscle cars left are really the challengers and chargers
  • Luka Yonny
    Luka Yonny Год назад Husspower enthusiast comfy.what a joke
  • Shockwave & Soundwave
    Shockwave & Soundwave Год назад ACOG Gaming it's both sports car and muscle car, this is the perfect car lol
  • Alex Nunley
    Alex Nunley Год назад God Speed 913 Why is it considered a sports car when it's really a muscle car? I'm confused.
  • Failure Face
    Failure Face Год назад Husspower enthusiast nope I love my Prius
  • THE1ONE2016
    THE1ONE2016 Год назад love it..with awesome looks to go with.
  • Husspower enthusiast
    Husspower enthusiast Год назад God Speed 913 not only that, but has plenty of features, is comfy and only 65k?! Mind blowing