Fails videos

Funny videos

Loading player...

Stupid Stunt Fails 2018 | Stupid Fails | Fail Compilation | FailGag

Published on Aug 10, 2018 2,793,762 views

Our compilations are filled with ultimate and epic fails, stupid fails, pranks gone wrong, people getting owned, bloopers, accidents, stupid girl fails, animal fails, funny moments, funny videos and more fails from 2018!
SUBSCRIBE to never miss one!



🔥Subscribe: youtube.com/c/FailGag1

🔥Instagram : instagram.com/fail.gag


Painful and Epic Fails 2019
https://youtu.be/4XaISg1jUZk

Instant Karma - Instant Justice | Stupid People Fails Compilation
https://youtu.be/FOgMlRTIsLo

Damn Fails 2019 | Bad Ideas
https://youtu.be/ME6i5ec5F8k

Bad Day? Stupid Fails 2019
https://youtu.be/F1TOvF40cYo

--------------------

My stuff :

Sceptre 24" Curved 144Hz
https://amzn.to/2UcvaVX

PlayStation 4 Pro 1TB
https://amzn.to/2Xu6xGk

Fire HD 8 Tablet
https://amzn.to/2Xx2GZ9

Nintendo Switch – Neon Red and Neon Blue Joy-Con
https://amzn.to/2SvjGLj

Echo Dot (3rd Gen)
https://amzn.to/2UfmgqA




FailGag

Comments
  • ZangThao 咏春
    ZangThao 咏春 4 дня назад Ha the last one got me right there 😂
  • AMIT KUMAR
    AMIT KUMAR 3 дня назад You came from?
  • Ayiki Asanato
    Ayiki Asanato 2 дня назад If I hadn't seen the last vid, I would say the cover pic is misleading 😂😂
  • joenelle demoni
    joenelle demoni 1 день назад The poking thing is what's made the entire video interesting
  • Raby Baby
    Raby Baby 3 дня назад Given the same opportunity...I'd stick my finger in it too.
  • Sabeeh Ulhassan
    Sabeeh Ulhassan 5 дней назад 5:01xxx??? 🤔🤔🤔
  • 123TauruZ321
    123TauruZ321 2 дня назад I never thought I'd see that it it was real ^^ lol that was some weird shit.
  • Ragnar
    Ragnar 1 день назад Gave her a Hopoate!
  • MANDA RAMAKRISHNABABU
    MANDA RAMAKRISHNABABU 16 часов назад 🤣🤣🤣🤣🤣
  • Cleo Belton
    Cleo Belton 2 дня назад if I could get a girl in 333 position omg
  • Mrinal Sen
    Mrinal Sen 1 день назад Had to watch all for the last one.. 😜
  • Rp Burrell
    Rp Burrell 4 дня назад Last one got me
  • joe norris
    joe norris 2 месяца назад 5:01
  • Roger Dale McKinney
    Roger Dale McKinney 4 дня назад Thank you
  • 123TauruZ321
    123TauruZ321 2 дня назад I never thought I'd see that it it was real ^^ lol that was some weird shit.
  • たかp
    たかp 1 день назад eros
  • ンパーゲロ
    ンパーゲロ 11 часов назад nice guy
  • Alex Aguirre
    Alex Aguirre 4 дня назад Quires ir?, a donde???, a tepizcolollo 🤣🤣🤣
  • Jitendra Yadav
    Jitendra Yadav 3 дня назад I love this vdo
  • Tom Morin
    Tom Morin 5 дней назад What guy hasn't said what first guy said ?
  • Alexander Dunn
    Alexander Dunn 6 месяцев назад 2:53
  • jabu sakasa
    jabu sakasa 5 часов назад The last scene sent me home🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂🤣🤣
  • Awe Stro
    Awe Stro 9 месяцев назад Lmao! nice work
  • Ind Ian
    Ind Ian 11 часов назад last one though 😂😂😂😂😂
  • Jose Isrrael Velazquez
    Jose Isrrael Velazquez 5 дней назад Jajajajaja Jajajajaja Parese Qué Te Dolió😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅👍❓
  • Alexander Dunn
    Alexander Dunn 6 месяцев назад (изменено) 1:56 is one of the funny bits because she falls at 2:05
  • Jose Mora
    Jose Mora 7 часов назад The rubí Barcelona wraeskapera ame. Put
  • Heng Wei
    Heng Wei 1 день назад 最后的一阳指。 👆