Fails videos

Funny videos

Loading player...

FUNNY K-POP MOMENTS #31

Published on Dec 9, 2018 170,179 views

Submit your funny k-pop clips ► kpopjoeonline@gmail.com
Facebook ► https://www.facebook.com/thekpopjoe
Instagram ► @kpopjoeonline/datjoedoe
Kind donations ► https://www.paypal.me/datjoedoe

For all business related inquiries please contact: josephvprincipegmail.com

www.kpopjoe.com

Thanks for watching! ✌

Outro: Waves - MBB

#kpop #funny #datjoedoe

Comments
  • K-Canna Queen
    K-Canna Queen 3 месяца назад “I gave you all my money” “I am so sorry😭😅🤣” Who was that? Lmfao
  • Zuzanna Łukasiewicz
    Zuzanna Łukasiewicz 3 месяца назад Jae from DAY6. Love them, they deserve it~!
  • PearSquared
    PearSquared 3 месяца назад Earlier, in the speech, Jae had mentioned how when you're young, you tend to not have a lot of money. This girl responded with why they didn't. XD It probably needed more context here.
  • Jihan Nabilla
    Jihan Nabilla 2 месяца назад It's the chicken little from day6, his name is jae
  • BTS & IKON TRASH aka ikormy
    BTS & IKON TRASH aka ikormy 2 месяца назад Does anyone know where the clip is
  • PearSquared
    PearSquared 2 месяца назад BTS Lover https://youtu.be/bLyKdEHSKA4 Minneapolis concert
  • AJ Merano
    AJ Merano 3 месяца назад (изменено) 1:43 imagine Rosé meeting Stray Kids Chan and Felix and all of them be like "G'day Mate" 🤣 That would be legendary
  • Love Chim 2005
    Love Chim 2005 2 месяца назад OMG I thought the same XD
  • DatJoeDoe
    DatJoeDoe 3 месяца назад (изменено) *1:02 are Victon, not Stray Kids 8:15 are Straykids not NCT😯 Hope y'all enjoy the video!! 😄
  • Кранова Сауле
    Кранова Сауле 3 месяца назад DatJoeDoe please react to Dimash "SOS", "ADAJIO", "SINFUL PASSION" this is CRAZY.
  • African Prince
    African Prince 2 месяца назад thank you
  • r k
    r k 3 месяца назад STEVE AOKI = PANTENE OPPA HAHAHAHAHA
  • Yoo Min
    Yoo Min 3 месяца назад I GAVE YOU ALL MY MONEY!
  • BTS TWICE EXO ARMYxONCExEXO-L
    BTS TWICE EXO ARMYxONCExEXO-L 3 месяца назад (изменено) It depends on you guys if you think Im red Im red if you think am green I'm green if you think I'm blue I'm blue if you think I'm a snack I'm a snack has me dead
  • LahzahIianni Elle
    LahzahIianni Elle 3 месяца назад BTS TWICE EXO ARMYxONCExEXO-L lol Lay is so funny
  • Marwa Swilem
    Marwa Swilem 3 месяца назад That Day6 clip was cuteee ~uwu~
  • LIGHT ARMY
    LIGHT ARMY 3 месяца назад 2:53 Where your money yah~?
  • 준규김
    준규김 3 месяца назад (изменено) Me:MARRY ME JENNIE Jen: No Me: That was easy.....
  • I'm A Hot Potato
    I'm A Hot Potato 3 месяца назад Same Jay, i learned english with Youtube too.
  • itzme dejavu
    itzme dejavu 3 месяца назад (изменено) Legit i was eating and then when Seungri kissed that fan i almost spilled my soup😂😂😂 Edit: tq so much for 10 likes i have never gotten that many.💜💜💜
  • Li Sa
    Li Sa 3 месяца назад He really kissed her?
  • kpop area
    kpop area 3 месяца назад @Li Sa yess 😂😂😂
  • KDY YG Stan
    KDY YG Stan 3 месяца назад hahaha ... he is tooooooo funny
  • Manul마늘
    Manul마늘 3 месяца назад itzme dejavu ahahahahah
  • K. saia
    K. saia 3 месяца назад I mean Seungri the last clip The girl is alive or something? 😳
  • KDY YG Stan
    KDY YG Stan 3 месяца назад too lucky
  • Hayley Akashiya
    Hayley Akashiya 3 месяца назад No it's just extra af
  • Meow
    Meow 3 месяца назад @Hayley Akashiya honestly yeah. I was like wtf when i saw that.
  • Jaehyun's one and only
    Jaehyun's one and only 3 месяца назад I see Chanyeol I click
  • Stephani Scott
    Stephani Scott 3 месяца назад Me to that goose for any bias and bias wrecked
  • IU is Stunning
    IU is Stunning 3 месяца назад I literally dropped my homework for this.
  • Meng Er
    Meng Er 3 месяца назад I dropped my ASSIGNMENT.
  • Bangtwice are my heart shakers
    Bangtwice are my heart shakers 3 месяца назад I dropped my exams for this
  • Pushpalata Chari
    Pushpalata Chari 3 месяца назад Lol me too.
  • Bakugou wants the dicc i mean deku
    Bakugou wants the dicc i mean deku 3 месяца назад Exams tbh
  • Keyla Garcia
    Keyla Garcia 3 месяца назад 2:53 omg Jae is so cute I want to go to a day6 concert now and that fan wow so funny but true 😂💀
  • Taehyung aromalı Jimin soslu pasta
    Taehyung aromalı Jimin soslu pasta 3 месяца назад BAMBAM IS ALL MOOD
  • Taehyung aromalı Jimin soslu pasta
    Taehyung aromalı Jimin soslu pasta 3 месяца назад 0:14 Me in the math exam
  • Kihyun's Nipple
    Kihyun's Nipple 3 месяца назад Bambam's voice i'm dead
  • shawty i'ma party till d sundown
    shawty i'ma party till d sundown 3 месяца назад I like the thumbnail huh
  • Leikha Dis
    Leikha Dis 3 месяца назад MARRY ME ROSÈ
  • Rachel aka Rosé
    Rachel aka Rosé 3 месяца назад Rosé*